Vårslepp på Bulandet 23.- 25 april 09

Hospitering på Grunnkurs i Askvoll Padleklubb sin regi.

  • Dato: 23-25.04.10
  • Kajakk: Skim Dex
  • Åre: Werner Shuna
  • Sikkerheit: slepeline, pumpe, reserveåre(Thygesen stormåre), naudpakke og vest
  • Bekledning: Tørrdrakt (med Devold og Union suit)
  • Formål: Hospitering på Grunnkurs
  • Lengd/Varigheit: ca ?? km. / ca 16 t. fordelt på 2 dagar

Askvoll padleklubb hadde i sammarbeid med Njord og God Tur ansvar for det årlege Vårsleppet på Bulandet. I den samanheng var eg så heldig at eg fekk hospitere Hjå Jørn Magne på Grunnkurset som var satt opp. Det var 10 Deltakarrar på kurset, Padleerfaringane gjekk i frå ingen turar til mange. Dette førte til at vi hadde ei gruppe med padlarar som hadde sprikande kunnskap.

Eg fekk delta på planlegging og gjenomføring av kurset i stor grad, dette ga meg eit godt innblikk i det å halde kurs. eg vil tru at eg lærte minst like mykje som deltakarane men på eit heilt anna plan. Eg sit igjen med eing god følelse, Jørn Magne var dessutan sopass snill at han kom med konstruktiv kritikk og hjelp før, under og etter kurset. Sjølv om eg føler at eg har god kjennskap til grunnkurset så var der mykje nyttig å hente. Eg tok ei lita sjølv evaluering etter dag ein, da følte eg sjølv at eg var litt for rask i gjennomgangen av øvelsane å at eg ikkje var flink nok til å gi konkrete øvelsar. men trass i dette så gikk Kurset kjempe fint, alle lærte masse å viste stor framgang å glede. etter endt kurs fekk vi mange gode tilbakemeldingar å smilande fjes. Så eg vil seie at dette har vore ei positiv erfaring å eg ser fram til å møte igjen deltakarane ved seinare samlingar å sjå kor longt dei har utvikla padlinga si.

Ein godt nøgd Eldar som føler seg klar til å Halde sitt først Kurs.

Legg att eit svar

