Snartur til kvitneset

  • Dato: 01.11.09
  • Kajakk: Skim Dex
  • Åre: Nissen Grønlandsåre
  • Sikkerheit: slepeline, pumpe, reserveåre(Werner Shuna) og vest
  • Bekledning: Tørrdrakt (med eit ullag)
  • Formål: liten leiketur
  • Lengd/Varigheit: ca 6 km. / ca 2 t.
Hareid

Brandal Med rute

Søndag blei eg med fleire invitert på innflytningsfest på Hareid, Men søndag er fast turdag i HKK. Det blei då bestemt at vi sett ut på Brandal å padla en tur før etargilde starta.

Eg, Christer, Anny, Christian og Are møtest på statoil for å kjøre i samla tropp mot Brandal. Medan vi holdt på med klargjeringa kom Isabell forbi, ho bestemte seg for å bli med.

Då var det 6 stk. som satte ut for å få seg ein skumringstur mot Kvitneset. Vi starta turen med å padle under ei kai i nærleiken, dette var ein kveld med litt sjøgong å under kaia blei det difor litt retursjø. Men det blei ikkje vanskeligare enn at dei heile kan betegnast som morsomt light.

På veg mot Kvitneset gjekk det i midtfjordspadling i ca 15 min. men då fekk underteikna nok å ga klar beskjed om at eg for inn i fjøra. Det var som sagt litt sjø så eg fann mange fine drag oppetter berga, då blei det leik i dag og då. Vel framme på Kvitneset fann vi oss eit smalt sund og der hadde vi ei kaffi og sjokolade seanse før retur til Brandal  i stummande mørke.

HKK inklusive meg MÅ bli flinkare å ta med lys på denne årstida, eg har i skrivande stund kjøpt meg ny lykt så dette skal bli bra i framtida.

Klar til tur

Rimelig klar for tur

Klar for etargilde

Rimelig klar for etargilde



Legg att eit svar

