Haustsamling på Rangøy (søndag)

  • Dato: 20.09.09
  • Kajakk: Skim Dex
  • Åre: Nissen grønlandsåre
  • Sikkerheit: Hjelm, Pumpe, reserveåre(Thygesen stormåre) og vest, liten førstehjelpspakke (slepelina blei lånt vekk til nokon som tok teknikkkurs)
  • Bekledning: Tørrdrakt (med eit ullag)
  • Formål: Restitusjonspadling
  • Lengd/Varigheit: Ukjent antal km. / ca 1-2t.

Hustavik søndagLøpet av natta hadde det blåst opp til ca frisk bris å kroppen var stiv etter brottpadlingsturen så det blei avtalt at nokre frå HKK skulle ta ein roleg restitusjonstur i skjerma farvatn.

Eg, Christern Barbra, Anna og Ein frå Stranda la ut ca kl. 11:00. Vi padla roleg innove utan nokre nemnverdige hendingar, inne i enden av minifjorden møtte vi på Grunnkurset som sat å lunsja i det grøne. Etter ein liten prat runda vi bukta å traff på ei vindkule som heller ikkje førte med seg noko som helst. Då vi nærma oss start staden fann vi ut at vi vill runde ein holme som ikkje var skjerma på ytter sida, når vi kom ut i bølgene og vinden så var det ein av oss som ikkje følte seg heilt komfortabel med forholda. Avgjerda blei då at eg å den ukomfortable skulle snu medan resten fortsatte. Når vi kom til startstaden for turen la 4 av oss ut igjen slik at også eg skule få føle på forholda. Det heile gjekk fint men eg fann ut at eg treng å padle meir i vind for å prøve å bli mentalt sterkare i forhold til vind, eg blir rett og slett lei av å padle i vind. Her må noko gjerast.

Då vi skulle gå i land så ville Strandakaren prøve forskjellige årar. Då hoppa eg over i Coblt Mentoren til barbara for å prøve den. Det første eg merka meg var at denne påten flyt høgare enn både aquanaut og dex samt at eg satt høgare i setet. det føltes merkelig men ikkje utrygt. Dette er ein rorbåt med turegenskapar framfør leike egenskapr som eg settt høgast med tanke på båtvalg. Mentoren lot seg lett kante å den fylgde lett mine ordrar, men eg savna senkekjøl på denne båten, spesielt i medvindspadling for då skar den veldig ut. Dersom eg hadde vippa ned roret så hadde nok dette problemet blitt elimineert, men eg ynskjer ikkje å padle med ror når eg testar båtar for då følar eg at egenskapane blir skjulte. på tilbaketuren fekk edessutan teste Werner little dipper, åra var god den men når det kjem til euroåre er nok shuna fortstt kongen sjølv om little dipper sannsynlegvis er ei betre tur åre. men i og med at eg padla med grønlandsåre så er ikkje turåre noko problemstilling for meg.

på veg innover

på veg innover

Grunnkurslunsj

Grunnkurslunsj

På veg attende

På veg attende

utpå for å kjenne på forholda

utpå for å kjenne på forholda

Legg att eit svar

