Tur på Leikong i lett vind og lett rotete sjø

  • Dato: 19.08-09
  • Kajakk: Skim Dex
  • Åre: Nissen Grønlandsåre
  • Sikkerheit: Pumpe, slepeline, reserveåre og vest
  • Bekledning: Tørrdrakt
  • Formål: Tur
  • Lengd/Varigheit: ca. 3km. / ca 2t.
Leikong

Leikong med rute

Eg, Tor I, Anna, Anny og Elena satt ut fra Leikong for å padle i Leikong. Været var varmt med ein del vind og rotete sjø i form av små dønningar ispedd vindbølger, det var fritt for kvite toppar men rotete nok til at eg kunne få prøve ut dex’en i rotete forhold for 3. gong. Dex’en med fører hadde full kontroll over miljøet, så da kan eg seia at eg byrjar å kome inn under huda på denne båten.

Leikong medan sjøen enda var roleg

Leikong medan sjøen enda var roleg

Sidan ein av oss aldri hadde padla før så valgte vi å velge ei mindre utsatt rute å i motvind for at «ferskingen» kunne dra nytte av medvind tilbake. det heile gikk som ein draum sjølv om «ferskingen» sa at bølgene var store. Vi hadde med oss slepetau og pumpe samt at 3 av oss har nokre kurs bak seg så sikkerheita for oss og ferskingen var ivaretatt. Når vi kom tilbake til startstaden valgte ferskingen og 1 til å gå iland, medan 3 av oss fortsatte i medvind. Bølgene og vinden hadde tatt seg litt opp men det førte ikkje med seg noko problemer. Etter ei stund blei vinden å bølgene enda sterkare og større å då bestemte vi oss for å snu tilbake.

I løpet av turen padla eg meg ut på fjorden for å prøve å fange nokre surfar, dexen klarte å frammkalle fleire mindre surfar attende mot land, samt at under heile turen så kjende eg at båten låg å lukta på surf. Nokon tok eg medan andre fikk gå. Kan konkludere med at dex er ein fin uværsbåt når du har den under huda å at grønlandsåre er kansje den optimale åra for padling i vind. for sjølv om kasta i vinden blei ganske sterk i ny og ne så følte ikkje at vinden hadde fang i hverken åre eller båt så eg blir ikkje tappa for krefter med denne kombinasjonen.

3 av 5 i godt driv

3 av 5 i godt driv

Legg att eit svar

